2013. augusztus 12., hétfő

8. díjam! :)

Köszönöm szépen a 8. díjam Rékának!

Íme a szabályok:
Írj 11 dolgot magadról
Válaszolj 11 kérdésre
Írj 11 kérdést
Küld tovább 11 embernek

11 dolog rólam:
1. Egy órája értem haza melóból..
2. Fantasztikus érzés nyáron megfázni... --> Beteg vagyok :(
3. Tegnap majdnem kiszaladtam a lakásból.. egy hatalmas szőrös fekete pók volt az ágyamban.
4. Van Csontváros plakátom <3
5. Kb 2 éve kaptam egy könyvet és mostanáig fel se tűnt, hogy nincs a polcomon. Viszont pár napja meglett kinek adtam kölcsön így vissza jutott hozzám.
6. Most újra olvasom. Kate Mosse: A Kripta (Csak ajánlani tudom, nagyon jó!!!!!!!!! Illetve van még egy könyve: A Labirintus. Azt is ajánlom mindenkinek aki egy izgalmas, misztikus történetre vágyik!)
7. Három napja nevetek a kutyámon.. Szegénykét olyan kopaszra nyírta a fodrász... Konkrétan kaptam egy új kutyát :D
8. Nagyjából 25 fejezetesre tervezem írni a Hercegnő és Lucifert... de a változás jogát megtartom! :)
9. Közben írogatom a másik blogom 2. fejezetét is.. 
10. Virul a fejem mert egyre több pozitív megerősítést kapok a blogommal kapcsolatban! :))))))
11. Kifogytam! :(

11 kérdés amit kaptam:
1. Voltál már szerelmes? - Igen 
2. Kedvenc weboldal? - Árnyvadászok
3. Mit tudnál akár órákig is csinálni? - Rajzolni.. olvasni.. írni.
4. Mit vinnél magadra egy lakatlan szigetre? - Ha lehet akkor család, barátok. Ha nem akkor rengeteg könyv, ruhák, étel-ital... és azt hiszem naptej. :D
5. Babonás vagy? - Attól függ.. van egy-két dolog amiben igen, mert bejött.
6. Hiszel a fiú-lány barátságokban? - Igen. Van egy nagyon jó fiú barátom. Olyan mintha az öcsém lenne.
7. Van elég időd a történeted írására? - Többnyire igen.. most pl lenne rá de úgy fáj a fejem, hogy esélytelen.. :S
8. Miből merítesz ihletet? - Általában abból ami velem történik.. vagy álmodok hasonlót.. látok egy rajzot.. hallok egy dalt. Változó.. :)
9. Segít valaki az írásban? - A-aa.. Magányos farkas vagyok! :D
10. Mi az a 3 dolog ami nélkül nem lépsz ki a házból? - Telefon, füles, bérlet. (+ kulcs, pénztárca, zsepi, parfüm, rágó, cigi, kézfertőtlenítő, jegyzetfüzet. Ezek is 99%-ban velem vannak de az első 3 az 100%. :D)
11. Melyik az a hely, ahol a legjobban kitudsz kapcsolódni? - Itthon.. az ágyamon egy jó könyv/film közben.. vagy délutáni szundi.. :D

5 kérdés tőlem (nem tudok többet kipréselni magamból):
1. Mit olvastál utoljára?
2. Mit fogsz vagy mit szeretnél megnézni legközelebb a moziban?
3. Mi a kedvenc ruhadarabod?
4. Melyik filmek tartoznak abba a mappába amire az van írva: Kötelező megnézni?
5. Hiszel abban ha látsz egy hullócsillagot és kívánsz egyet az teljesül?

A blogok akiknek küldöm:
Valentine történetei
Mizao
KittyCat
RaspBerry Silvers
Veronika

Valamint.. az összes blog megérdemli aki szerepel az Olvasnivalók listámon de valószínű az is aki nincs fent. Szóval.. nyugodtan viheti aki akarja, mindenki megkaphatja! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése