2013. július 16., kedd

4. díjam!! :)

Köszönöm  Lucy és Ruta !

A feladat : Írj 10 dolgot magadról, válaszolj a neked feltett 10 kérdésre, tegyél fel 10 kérdést és küld tovább 10 blognak a díjat.

10 dolog rólam:
1. Ez a 4. díjam és nagyon örülök neki.
2. Ennek ellenére jobban örülnék ha inkább több hozzászólást, kritikát (jót -rosszat) kapnék a történetemhez, rajzaimhoz!
3. Most olvastam ki Simone Elkeles - A vonzás szabályai -t és imádtam akárcsak az első könyvet.
4. Türelmetlenül várom a folytatását.. :)
5. Tatabányán lakom.. 
6. Eladóként dolgozom..
7. Van egy szám amit pár nappal ezelőtt hallottam elsőnek de csak egy apró részletet. Két órámba telt de megtaláltam. Szerelmes vagyok belé! We Are Rockstars- Én leszek minden 
8. Szeretnék valami drasztikus változtatást a hajammal kapcsolatban..pl levágatni jobban mint ahogy szoktam..  de félek tőle :D
9. Már annyi blogot nézegettem mostanában, hogy kezdek belezavarodni ki kié :)
10. Kifogytam az ötletből... 

10 kérdés amit én kaptam:
1. Mit gondolsz a díjakról? Nem lenne jobb inkább hasznosabb megjegyzéssel biztatni az írókat? - Egyetértek.. jól esik persze ha kapok egyet de jobban örülnék inkább a kritikának :)
2. Szeretsz, vagy egyáltalán tudsz főzni? - Pár dolgot igen.. :D Szóval azt hiszem éhen nem halnék, de majd szeretnék jobban megtanulni.
3. Melyik reklám idegesít legjobban a TV-ből? 1-2 kivételével mindegyik.. 
4. Mi a véleményed a rokon szerelemről? (testvér-testvér, unokatestvérek...) - Huhh. Na ez húzós kérdés. Fogalmam sincs.. Az érzelmeidnek nem parancsolhatsz ez tény de ettől függetlenül szerintem nem kéne.. 
5. Mit gondolsz a homokművészetről? - Azt, hogy szép és sok türelem kell hozzá na meg kreativitás! :)
6. Van elképzelésed róla, hogy milyen esküvőt szeretnél? - Évek óta azon az állásponton vagyok, hogy én nem szeretnék esküvőt. De ha ez még is változna mindenképpen szűk családi körben, pár közeli baráttal.. nyugodt helyen.. talán természetben.
7. Olvasod valamelyik blogunkat? Ha igen mi a véleményed róla? - Requiem for a Dream .. és tetszik:)
8. Nem zavar, hogy mostanában már a desing blogot is divattá vált nyitni? - Nem igazán. Mindenkinek szíve joga, hogy mihez kezd a szabadidejével. :)
9. Van olyan színkombináció amit előszeretettel használsz? - Őőő.. fekete és minden féle szín :) De mostanában legtöbbet talán fekete- szürke. 
10. Te is vártad már, hogy vége legyen nem? - Kicsit.. :D  

10 kérdés tőlem:
1. Szavaztál már Az Álompasi Párbajon? 
2. Legutolsó könyv amit olvastál?
3. A történetben amit írsz ki a kedvenc karaktered?
4. Miért?
5. Kapsz elég biztatást, kritikát a blogodhoz, hogy ösztönözzön?
6. Mi a legnagyobb vágyad az életben amit mindenképpen elszeretnél érni?
7. Szereted a musical darabokat?
8. Untatlak mi? :)
9. Ha olvasod a blogom, ki a kedvenced?
10. Ha nem olvasod.. Miért nem olvasod??! :))

10 blog akinek küldöm:
Time goes on....
Ruppy
Veronika
Dóra
Domi
Bakos Réka
Valentine
Minie
Valentine
Dóra

2 megjegyzés: